Harakiri meg egyébb nyalánkságok

Nah ne....az 567dik rublika hogy : Írja be miről szól a blogja, a címe, címe röviden, alcíme,félcíme,nicknameje, anyám tudja milye stb. Vagy egyszerűen unkreatív vagyok....

Friss topikok

  • emmácska: Tudom, néha nem segít az sem, ha írsz róla...néha még belegondolni is épp elég rossz lehet, mint l... (2008.08.12. 22:57) Blog-gyilkos
  • Nuca: Remélem a júliusod már nyugisabb :( (2008.07.06. 18:12) HULLÁMVASÚT Vol.Hogyazamocskoskúrva…
  • Nuca: :):) (2008.06.27. 22:16) Nincs kedvem írni! :P
  • Sosi: Köszönöm a bízatást, sokat segített olvasni ezeket sorokat, a következő bejegyzésem is sokkal opti... (2008.05.23. 12:15) ÖSSZEOMLÁS
  • mcdas: Szia dear Sosi! Azért, mert ez a lélek természetes tulajdonsága, hogy szeret. De míg nem vagyunk ... (2008.04.15. 21:13) Kicsit ki van velünk cseszve!

HTML

GGGGGrrwwwrwrwrwrwrwrw

2008.10.17. 14:58 | Sosi | Szólj hozzá!

Nah így el tud baszódni egy nap mint a mai.

Reggel még a barátom biztos szerelmének édes tudatában ébredek reggel ( este felhívott és ha 5x nem mondta h szeret és imád akkor egyszer sem ^^) de persze az eső úgy zuhogott hogy alap volt a takony idő=takony kedv. Hiányzott U.,de még itt sem törtem meg, volt egy csodás kiflis-kakaós-cigis reggelim délben, igazi tróger egyetemista életérzés a Tesco előtt, elnyammogtam a kis ételem és már viharoztam a szemináriumomra hogy leadjam az első dolgozatom...nah hát lehet hogy ez pitiáner dolog lesz, de nekem a komolyan kibaszottul  kapd be a faszt kategóriába esett. Mert sokmindent lehet mondani egy dolgozatra hogy ezért szar vagy azért de hogy azzal az indokkal kapok hármast mert kevés a vessző...hát majdnem ráborítottam az asztalt ahogy vigyorogva mondta, hogy hát ez így olyan mint egy szabad vers. Akkor bazd meg. Utolért egy kis bőgés a mozsdóban, nem vagyok én kőböl bassza meg, mennyit strapáltam magam erre a szarra és akkor egy ilyen banális  hülyeséggel kritziál le engem hármasra.

Pedig így is van elég bajom, nincs pénzem, nincs munkám mert én a hülye szerelmes kis csitri egy olyan munkát akarok ami miatt még ugyanannyi időt tölthetek a barátommal, ami persze lehetetlen de mindegy. Értemén meg végre egyszer h mi a faszért ilyen rohdat nehéz nekem mindig minden, mi ez az állandó küszködés meg sanyarúság...

Jövőhéten meg 2 napot lesz itt életem párja hogy aztán tegy hétre off legyen a közös kis élet mert persze buzi szünet lesz és neki hanyat homlok kell hazarohanni ( értemén csak megy egszer hogy miért nem lehet csak két nyavajás nappal később hazamenni, mintha nem lenne úgyis még egy csomó nap utánna...) Minden pomás, minden, nem tudom hogyan is lehetne még fokozni,őszintén!

A bejegyzés trackback címe:

https://sosi.blog.hu/api/trackback/id/tr70718744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása