Harakiri meg egyébb nyalánkságok

Nah ne....az 567dik rublika hogy : Írja be miről szól a blogja, a címe, címe röviden, alcíme,félcíme,nicknameje, anyám tudja milye stb. Vagy egyszerűen unkreatív vagyok....

Friss topikok

  • emmácska: Tudom, néha nem segít az sem, ha írsz róla...néha még belegondolni is épp elég rossz lehet, mint l... (2008.08.12. 22:57) Blog-gyilkos
  • Nuca: Remélem a júliusod már nyugisabb :( (2008.07.06. 18:12) HULLÁMVASÚT Vol.Hogyazamocskoskúrva…
  • Nuca: :):) (2008.06.27. 22:16) Nincs kedvem írni! :P
  • Sosi: Köszönöm a bízatást, sokat segített olvasni ezeket sorokat, a következő bejegyzésem is sokkal opti... (2008.05.23. 12:15) ÖSSZEOMLÁS
  • mcdas: Szia dear Sosi! Azért, mert ez a lélek természetes tulajdonsága, hogy szeret. De míg nem vagyunk ... (2008.04.15. 21:13) Kicsit ki van velünk cseszve!

HTML

Felragyogott a törhetetlen remény és akarat, hogy élni és szeretni fogok megint és tovább

2008.05.26. 19:24 | Sosi | Szólj hozzá!

Nehéz volt, napokig kerengett bennem minden, kerestem a kapaszkodót, a megoldást, a helyest a helytelent. Minden Anyuval és a tesóimmal töltött perc ezerszer értékesebbnek tűnik most, megfürdetem Zsófit akkor is ha melóból jövök haza és hulla fáradt vagyok,elolvasom neki a döghosszú mesét és huncutkodom vele, mert egy angyal, aki nem érdemel mást, mint hogy ennyire nagyon szeressem. Minden nap mikor hazaérek, csókot nyomok Anyu hajára, és megboxolom az öcsémet kicsit, elolvasom a versét és meghallgatom mi volt a suliban. Minden perc egy álldás, egy ajándék.

És ez nem volna így lehetséges, ha nem volna Dávid.
Mert ezernyi pici apró aranyoságot tesz velem kapcsolatban, bájos és suta, egyszerre és pont ezért, mellette minden borzalmat elfeledek, minden bánat elszáll, minden nehézség semmiség, mintha nem létezne az a gyötrő élet, ami a valóságban van. Úgyhogy igen, nem küldtem el, nem lennék rá képes, nem is akarom, nem és nem. Akkor is ha valahol érzem a kapcsolatuk irrealitását, hogy tudom, nem tart örökké, ez semmi képp, még is szeretni kezdem, hagyom magam, hogy szeressem, irreálisan és édesen elmerülök ebben, mert most még lehet, most még esetleg igenis lehetséges és ez a pár perc ünnep, egy bál egy gyönyörű pillanat amelyről nem vagyok képes lemondani.

És nem, nem megyek a kibaszott Angliába és kúrvára nem hagyom ott az egyetemet, mindenki megbaszhatja, nem kúrom el az életem, rohadjak meg melózok akkor a suli melett nekem megéri, belefér, de egy rohadt 3 évet megcsinálok,lesz egy szaros diplomám és nem fognak lenézni az emberek, mert én igen is megcsinálom, megcsináltam, lehet rám köpni, akkor se hagyom magam!

Apámra meg kiborítom a bilit, annyi hülyeséget hadobál össze vissza, hogy már nem tudom tovább tűrni. Anyád így, anyád úgy, könnyű a másikra ráhúzni a vizes lepedőt, akinek sokkal nyilvánvalóabbak a hibái, de itt azért senki nem moshatja a kezeit, ez már biztos. Apa is hagyott cserbe nem egyszer, ideje ezt is szépen belátni, nem kell őt szent rámás keretbe foglalni közel se. Hogy ebből mi lesz...ajaj.

HÁt ilyen idóta, optimista, akaratos, reménykedő, naív kis hülye vagyok mostanság... 1000x-re is felállva a kitaccsolásból (ami évente 10x min. előfordul, és akkor csak a nagyokat említettem) megyek tovább míg erőm van, míg hitem van, míg az vagyok aki. EGyszerűen ilyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://sosi.blog.hu/api/trackback/id/tr85489071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása