Harakiri meg egyébb nyalánkságok

Nah ne....az 567dik rublika hogy : Írja be miről szól a blogja, a címe, címe röviden, alcíme,félcíme,nicknameje, anyám tudja milye stb. Vagy egyszerűen unkreatív vagyok....

Friss topikok

  • emmácska: Tudom, néha nem segít az sem, ha írsz róla...néha még belegondolni is épp elég rossz lehet, mint l... (2008.08.12. 22:57) Blog-gyilkos
  • Nuca: Remélem a júliusod már nyugisabb :( (2008.07.06. 18:12) HULLÁMVASÚT Vol.Hogyazamocskoskúrva…
  • Nuca: :):) (2008.06.27. 22:16) Nincs kedvem írni! :P
  • Sosi: Köszönöm a bízatást, sokat segített olvasni ezeket sorokat, a következő bejegyzésem is sokkal opti... (2008.05.23. 12:15) ÖSSZEOMLÁS
  • mcdas: Szia dear Sosi! Azért, mert ez a lélek természetes tulajdonsága, hogy szeret. De míg nem vagyunk ... (2008.04.15. 21:13) Kicsit ki van velünk cseszve!

HTML

HULLÁMVASÚT Vol. Kettőazegyben

2008.06.02. 11:53 | Sosi | Szólj hozzá!

Sajnáltatom magam, na és?

Romance percek (ex-es agyzsibbadás múlt héten):
Olykor eszméletlenül hiányzik D. Az eredeti, hamisíthatatlan első szerelmem D. Elment, ki tudja hová, elment és ki tudja mikor hal meg. Tudom, hogy nem hallok többet róla. Örökké a utolsó remegő szeretkezésünk képével fogok emlékezni rá, ilyen volt együtt mikor utoljára láttam. Megfosztva érzem magam, kicsit kisemmizve. Szó nélkül elment. Tudtam, hogy így lesz, egyszer elmegy, de nem voltam kész erre. Nem voltam felkészülve rá, hogy egyszer tényleg örökre, végleg eltűnik minden ami mi voltunk, ami ő volt. Néha kapkodom a levegőt és zokogásban török ki ettől az egésztől. Nem vagyok képes olyan zenét hallgatni, amit tőle kaptam vagy ő mutatott. Hihetetlen hogy több mint egy év eltelt és engem még mindig ennyire felkavarnak ezek a dolgok hiába nem szeretem, hiába nem akarok visszamenni hozzá. De halálomig ő lesz az első, a legártatlanabb, legigazabb szerelmem ebben a világban. Ez valahogy egyszerre gyönyörű és kétségbeejtő de talán az idő  behegeszti a sebeimet és felszárítja a könnyeim.

Aktuális *ál a bál* :
Öhöm....azóta----a fasz kivan. Bocsánatot kérek a pőre igazságért de most agyhalál.
A meló szétcsavarja az agyam, de legalább fizetés jönne már meg, nem lenne ez a lealjasodás, hogy 2 kiflit meg egy joghurtot eszek egész nap. Kétségbe vagyok esve. nem tudom már hogy mitől ennyire, de hát valami bajom csak van, csak nem tudom, hogy mi. Sokat sírok, depresszió. A legjobb b.nőm azt mondogatja mindenkinek, hogy útál, elege van belőlem, pfffújjj...jó tudni, thanks, lecserélt egy idióta 14 éves picsára 4 év barátság után. Az a fasza. Én csak szerettem volna, ha most az egyszer belátja, hogy lehet másképp is beszélni velem, ha valami baja van, hogy nem ezt érdemlem, hogy velem így ne beszéljen. Csak kérjen bocsánatot, és mondja hogy nem lesz többet ilyen. Hát ha rajta múlik nem is, mert ezek szerint bevágta a dúrcát, én vagyok a fasz és ennyi. Thanks ismét. Love you az eszes kis felfogásért. A geci nagy empátiáért.
Mély depresszió time. Nem veszek be gyógyszert azért se, de valaki vehetne egy felest, mert meghalok érte és ohmygod hogy láncdohányos lettem és vészesen fogyni kezdtem meg megfáztam a melóba (álljon a csúzdaérkezéshez akinek két anyja van, a 80 kilós pasik úgy érkeznek le mintha atombomba robbanna a vízben,...nem csap ki rám a víz...ááááhhhh... dehogy!(-.-)

ÚÚÚÚ jut eszembe Anik olvassa ezt a blogot, ha még olvassa akkor pofátlan szarházi módjára innen kérem hogy ne mutassa már meg Boginak, legalább ennyi gerincességet kérek, mert amúgy ha nem bír magával, csinálok egy másikat, azt nem hallom majd vissza a fél várostól a szerelmi meg szexuális életemet olyanok miatt, akik most épp szarba vesznek.

És igen, ma ilyen mocskos trágya a stílusom, sorry aki ezt nem várta tőlem, vagy nem szeresse, ilyen amikor "belilulok", amikor nagyon elegem van, dühös vagyok meg szar a világ picit. No problem, a tradícionális japán közmonndás szerint (hehe^^): Lesz ez még így se!

A bejegyzés trackback címe:

https://sosi.blog.hu/api/trackback/id/tr89499159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása