Harakiri meg egyébb nyalánkságok

Nah ne....az 567dik rublika hogy : Írja be miről szól a blogja, a címe, címe röviden, alcíme,félcíme,nicknameje, anyám tudja milye stb. Vagy egyszerűen unkreatív vagyok....

Friss topikok

  • emmácska: Tudom, néha nem segít az sem, ha írsz róla...néha még belegondolni is épp elég rossz lehet, mint l... (2008.08.12. 22:57) Blog-gyilkos
  • Nuca: Remélem a júliusod már nyugisabb :( (2008.07.06. 18:12) HULLÁMVASÚT Vol.Hogyazamocskoskúrva…
  • Nuca: :):) (2008.06.27. 22:16) Nincs kedvem írni! :P
  • Sosi: Köszönöm a bízatást, sokat segített olvasni ezeket sorokat, a következő bejegyzésem is sokkal opti... (2008.05.23. 12:15) ÖSSZEOMLÁS
  • mcdas: Szia dear Sosi! Azért, mert ez a lélek természetes tulajdonsága, hogy szeret. De míg nem vagyunk ... (2008.04.15. 21:13) Kicsit ki van velünk cseszve!

HTML

Blog-gyilkos

2008.08.11. 01:10 | Sosi | 1 komment

Vagyok tudom. De ...mondjuk úgy, h fogytán az erőm, fogytán a kitartásom és türelmem az életettel szemben.

Nincs otthonom. Ha szeptemberben U. albijába költözöm, anyámék elveszik a szobám, és beköltözik vmelyik tesóm. A hétvégéket meg apámnél kell töltenem...ahol a mamám épp kizsigerelni készül. Most is itt vagyok, a vacsorám közben azt üvöltötte, ha enni akarok dolgozzak én is látástól-vakulásig. Itt nem a munkával van a baj, hanem az ő létezésével. Szar alak vagyok, ha azt akarom, h haljon már meg? A nev. anyám rákos mamája is meghalt már, de ő még mindig él, a kúrva életbe. Persze, Anyáék hoztak el ide kocsival szombat reggel, mert h ők elutaznak. Puff, itt kitettek, és anyám ahogy hazamentem és ő is hazaér, zavar is vissza. A nev. anyám meg olyan elviselhetetlen, h ha valaha arra gondoltam, h odaköltözök, hát akkor kúrvára elvetetettem az ötletet egy életre.

De, amúgy kúrva jól vagyok, csak sehol sincs otthonom, senki sem szeret, senkinek nem kellek és senki nem normális. És ennek tetejébe U. élete az enyémhez képest egy álom, és nem tudom nem irígyelni. Áh...körülöttem mindenki élete egy álom. Én szopom a faszt telibe már megint és még mindig. U. legalább szeret. De amúgy már keresem a fát, amire fellógathatom magam. Fasza nem? Hát erről ki a picsának van kedve írni?

Ki a fasznak van kedve így élni???

A bejegyzés trackback címe:

https://sosi.blog.hu/api/trackback/id/tr71610037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emmácska 2008.08.12. 22:57:01

Tudom, néha nem segít az sem, ha írsz róla...néha még belegondolni is épp elég rossz lehet, mint leírni, megmagyarázni, visszaemlékezni...
süti beállítások módosítása