Harakiri meg egyébb nyalánkságok

Nah ne....az 567dik rublika hogy : Írja be miről szól a blogja, a címe, címe röviden, alcíme,félcíme,nicknameje, anyám tudja milye stb. Vagy egyszerűen unkreatív vagyok....

Friss topikok

  • emmácska: Tudom, néha nem segít az sem, ha írsz róla...néha még belegondolni is épp elég rossz lehet, mint l... (2008.08.12. 22:57) Blog-gyilkos
  • Nuca: Remélem a júliusod már nyugisabb :( (2008.07.06. 18:12) HULLÁMVASÚT Vol.Hogyazamocskoskúrva…
  • Nuca: :):) (2008.06.27. 22:16) Nincs kedvem írni! :P
  • Sosi: Köszönöm a bízatást, sokat segített olvasni ezeket sorokat, a következő bejegyzésem is sokkal opti... (2008.05.23. 12:15) ÖSSZEOMLÁS
  • mcdas: Szia dear Sosi! Azért, mert ez a lélek természetes tulajdonsága, hogy szeret. De míg nem vagyunk ... (2008.04.15. 21:13) Kicsit ki van velünk cseszve!

HTML

Legyen már valami!

2008.02.14. 14:41 | Sosi | Szólj hozzá!

Minél jobban telik az időm, annál rémítőbben ébredek tudatára annak, hogy szeretem. Aztékomat…tegnap beszéltünk msn-en és bocsánatot kért a múlthét csütörtökiért (amikor durván letámadott), persze én mondtam hogy nincs semmi baj. Bocsánatot kért és bár ne tette volna, nem szeretek tudni róla hogy ő valójában egy érző szívű fiú, ettől csak még mélyebbre ég bennem, mert ha szimplán bunkó volna akkor nem lenne olyan rossz, a szimplán bunkókat nem szenvedhetem. Mondtam hogy oks, hogy én érzek amit érzek iránta, ez nem az ő sara, nem kell vele foglalkoznia s egyátalán nem kötelezi ez semmire. Ettől megnyugodott de csak egy kicsit, mert eszébe jutott hogy ő is ilyen helyzetben van és hogy ez milyen borzasztó s el is ment inkább. Félek hogy eltűnik úgy ahogy Dávid is. Ő se bírta ki hogy szeretem, pedig az nem is igazán szerelem volt, hanem valami nosztalgia és konok ragaszkodás keveréke. Dávid nem hiányzik, pedig életem első szerelme, sok időt töltöttünk már együtt, de mégse sérti csak az önérzetem és az egom, hogy most nem áll szóba velem. De aztékom…rá gondolok este, rá reggel…közbe a rasta Dávidot kidobtam az a szépséges göndör hajút meg megidéztem. Tegnap politológia órán hajtogattam neki egy kis hajót, aztán óra után leszólított, hogy akkor hogy hívnak, stb. s meghívott egy sörre.Erős kézfogása van a gyereknek, nagyon de nagyon nagy arca, egyel nagyobb mint aztékomnak (őbelőle jobban előjön az intellektualitás és érzelmesség, ilyen arcátlanul nem fényezi magát előttem) de mindezek ellenére, vagy talán mint mindig, pont ezért tetszett meg nagyon. Nem mintha nem tudtam volna az elején hogy milyen. Amelyik megtetszik az mind ilyen. De végtére is beszéltünk, és ma is fogunk elvileg találkozni ami kicsit bajos, mert Anikónak is megígértem. De persze hogy Norbi most üti Anikót. Amúgy le vagyok akadva, hogy aki pasi tetszik, mind szóba is áll velem s azért nah, szép vagyok, naná hogy szép, de nem világraszólóan gyönyörű. Úgyhogy a rejtély egyetlen magyarázatának a kisugárzást tudhatom be…vagy nem tudom. Rejtély emberek…rejtély…. 

Nem akarok jövő hét végén Debrecenbe menni. Hogy fogom ezt megmondani a Janinak??? :S

De akkor aztán nekem nagyon nem jó, s kár hogy ennyire rápörgött mindenki h megyek. Pedig nem akarok, s akkor nem is fogok. Utáljon mindenki inkább mint hogy szarul érezzem magam.

 Reggel van amúgy. Esik az eső, szétloccsant szürke az ég és hideg van. Idebent nem is kapcsoltam fel egyetlen lámpát…minek, amit látni akarok azt látni lehet. Csendes zene megy. Csendes vagyok én is, szép vagyok és mosolygom még akkor is ha kicsit fanyar a görbéje  ha eszembe jut akit szeretek. Az idő minden sebet begyógyít, nem igaz?

Iszonyatos nagy partyra vágyok, iszonyatos nagy berugásra és iszonyatos jó szexre...sokat kérek??? :S

 


A bejegyzés trackback címe:

https://sosi.blog.hu/api/trackback/id/tr4339099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása