Harakiri meg egyébb nyalánkságok

Nah ne....az 567dik rublika hogy : Írja be miről szól a blogja, a címe, címe röviden, alcíme,félcíme,nicknameje, anyám tudja milye stb. Vagy egyszerűen unkreatív vagyok....

Friss topikok

  • emmácska: Tudom, néha nem segít az sem, ha írsz róla...néha még belegondolni is épp elég rossz lehet, mint l... (2008.08.12. 22:57) Blog-gyilkos
  • Nuca: Remélem a júliusod már nyugisabb :( (2008.07.06. 18:12) HULLÁMVASÚT Vol.Hogyazamocskoskúrva…
  • Nuca: :):) (2008.06.27. 22:16) Nincs kedvem írni! :P
  • Sosi: Köszönöm a bízatást, sokat segített olvasni ezeket sorokat, a következő bejegyzésem is sokkal opti... (2008.05.23. 12:15) ÖSSZEOMLÁS
  • mcdas: Szia dear Sosi! Azért, mert ez a lélek természetes tulajdonsága, hogy szeret. De míg nem vagyunk ... (2008.04.15. 21:13) Kicsit ki van velünk cseszve!

HTML

Perverz kis pedofilia vagy szerelem?

2008.05.13. 10:11 | Sosi | Szólj hozzá!

Lehet hogy most kellene boldognak lennem? Ez az a pont? Ez az a helyzet?

Nem tudok erről semmit. Nem érzem ezt, csak hogy szét fog robbanni a fejem, ki fog szakadni a tüdőm, ki fog vérezni az orrom, ha ez így megy tovább, élve égjek el inkább…

Megrémülök, ha arra gondolok, mi történt, hogy ez mit is jelenthet. Elfog szabályosan a pánik és sírni kezdek. Nem hiszem, hogy ezt kellene éreznem, de már nem lepődöm meg hogy így van. A Dávid. Az édes „szeptemberben 17 leszek” Dávid. A szája olyan puha és gyengéd hogy a szívem a torkomban dobog miközben megcsókol és percekig szólni sem tudok. A szemében szinte lángol önmaga, az amit nem mond el és nem mutat ki, az egész gyerek vibrál az elfojtástól és a fiatalos szenvedélytől. És én járok vele…

Oké, tudom tudom,elmentek nekem otthonról, tudom, de nem tudtam neki ellenállni, nem tudott nem érdekelni, nem tudtam nem szépnek látni. Olyan mint D. és Máté keveréke egy felújított, naprakészebb verzióban. Akkor most ráadásul fasz is vagyok, mert azért jöttem össze Dáviddal, mert amazokra emlékeztet?! Nem tudom, de kitört rajtam a frász. Sok mindenre gondolok: talán ő is lelép 2 hét után mellőlem, talán kúrvára nem illünk össze, talán kikészíti a kapcsolatunkat a korkülönbség, talán talán talán talán kibaszottul nem érdekel hogy hány éves, hogy az uccsó busszal haza kell mennie, csak szeressen. Egyszer végre valaki tényleg nagyon szeressen… De hát cinkes, hogy balul üt ki a dolog. Nézem a fürdőben (épp ruhatáros vagyok a férfiöltözőben) a pasikat, és egy némelyik most is tetszik nagyon. Arra gondolok, hogy vajon ha jönne egy pasi, és nem is lenne mondjuk olyan klassz mint Dávid, a kora miatt akkor is inkább összejönnék vele s elhagynám Dávidot? Wáwáw áw á w
áw áw á w áwá wáááááááááááw wá wá wá w
á áw
á
w
áw

Nem gyengén a nyakamba zúdítottam egy-pár problémát ezzel az egésszel. DE! Az viszont már szent igaz, hogy a jól ismert sistergős-bizsergős érzésre vártam. Ez volt a szabály, hogy csak azzal állok össze akinél érzem ezt. Hát nála érzem. Lehet hogy megőrültem…

Azon is elgondolkodtam, hogy lehet hogy még szűz…hhűűű, nemcsak perverz pedofil vagyok de még liliomtipró is…oltári!...Szerintem igyekszem ezekre a zavaró dolgokra kevesebbet gondolni, mert lehet hogy az a 2 és fél év előbb utóbb megteszi a magáét és akkor már nem kell többet rágódnom. Addig meg miért ne?    tiszta őrült vagyok…

Mellesleg egy atom hcmetal koncerten mi a faszt keresett aztékom, és mióta pogózik úgy mint egy félőrült? Lehet hogy ennyire beletört a b.nője elvesztésébe, meg a reménytelen szerelembe? Szegény…. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://sosi.blog.hu/api/trackback/id/tr14466106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása