Harakiri meg egyébb nyalánkságok

Nah ne....az 567dik rublika hogy : Írja be miről szól a blogja, a címe, címe röviden, alcíme,félcíme,nicknameje, anyám tudja milye stb. Vagy egyszerűen unkreatív vagyok....

Friss topikok

  • emmácska: Tudom, néha nem segít az sem, ha írsz róla...néha még belegondolni is épp elég rossz lehet, mint l... (2008.08.12. 22:57) Blog-gyilkos
  • Nuca: Remélem a júliusod már nyugisabb :( (2008.07.06. 18:12) HULLÁMVASÚT Vol.Hogyazamocskoskúrva…
  • Nuca: :):) (2008.06.27. 22:16) Nincs kedvem írni! :P
  • Sosi: Köszönöm a bízatást, sokat segített olvasni ezeket sorokat, a következő bejegyzésem is sokkal opti... (2008.05.23. 12:15) ÖSSZEOMLÁS
  • mcdas: Szia dear Sosi! Azért, mert ez a lélek természetes tulajdonsága, hogy szeret. De míg nem vagyunk ... (2008.04.15. 21:13) Kicsit ki van velünk cseszve!

HTML

HULLÁMVASÚT Vol.Kénkövespokolmegszakadjonráazégazegészre...

2008.07.08. 15:28 | Sosi | Szólj hozzá!

Boldog vagyok. De boldogabb is lehetnék….

És szerintem ezzel nem kívánok sokat. Egy nyugodt, biztos családi és anyagi háttérrel még nem rugaszkodtam el a realitás talajáról. Akkor meg fuck mindennek amiért ez nem lehetséges…

Gyöngyös:

Életem eddigi leggyönyörűbb 4 napja U.-val, a férfival akit az életemnél is jobban szeretek. Minden elmélyült közöttünk, az utolsó pici gátlás is elporladt, azok vagyunk egymás előtt akik valójában, pőrén és önfeledten. A férfi aki eljutatott a csúcsra, a férfi aki ölelő karjaiban tartva suttogja hogy mindig így vigyáz rám, a férfi aki gyengéd, erős, aranyos, vicces, törődő, érzékeny, olykor félszeg de hihetetlen dumája van és kreatív, merész és kalandvágyó.  A férfi aki engem, csakis engem szeret, mindennél jobban.

Nem azt állítom hogy maradéktalanul képes vagyok hinni abban hogy ez örökre így lesz, de ő az első akivel mindez nem tűnik lehetetlennek! És ez a nem mindegy. Igen, lehet, hogy egyszer vége lesz, de sose voltam ilyen biztos senkiben, biztos abban hogy  viszont amit U. mond az  igaz, hogy azt érzi és azt is gondolja.

Egy egész világ vagyunk együtt, a létezésünk együtt mintha a világ epicentruma lenne. Szóval el vagyok szállva, igen. Szóval mocskos mód szeretek valakit, aggódom érte, hiányolom /most épp csak 7 v. 8 napot várok h viszont láthassam…/ kívánom a nap minden pillanatában.

Rémisztő tudat-és személyiség, de legfőképp akaratvesztéssel jár mindez. Mert hát nélküle nem sok minden motivál, ha csak némileg nem az, hogy léteznem kell ahhoz hogy vele lehessek, ennem h ne haljak éhen, innom h ne haljak szomjan és aludnom, mert a testnek erre van szüksége, nekem meg csak U.-ra de folyton, állandóan, mindig. Ennyire brutálisan még nem vágytam senkinek a non-stop jelenlétére, mint az övére. Szóval ilyenkor enerváltan járkálok mint egy zombi ami nem tetszik, de nem tudom magam jól érezni, bármi is az oka, semmi se jó, hiába megyek el sörözni a barátokkal, szart se ér…mert bár jó, akkor is csak U. motoszkál a fejemben, a hiány mardossa a szívem. Fújjj….nyálas is lettem, a szentségit.

Itthon:

Éhenhalás, bíróságieljárás, menjélmáreldolgozni, költözzelU-hozmertnemtudlakeltartani,Apám szerint havi 40 e az sok / a bátyámnak mini fénymásolója van…Pesten kincs kibaszott fénymásolda????? :O / mehetek nev. anyámhoz lakni ki egy nagy házba 3/4 óra buszúttal a citytől és dolgozhatok vele kinn a földbe. Thanks. Vagy? Maradok itt és éhbérért húzom vhol az igát a fizum nagy részét anyumnak adjam és hogy akkor U-val mennyit meg h találkozom arról már ne is beszéljünk…eeeee eeeeeeeeeeeeeeeee ee e e e e      …..

A FASZOM KI VAN…

És ha még egy horoszkóp /amiben nem hiszek amúgy de a hülye kíváncsiság rávisz h elolvassam= beteg is meg perverz is a dolog egyszerre / azt írja hogy sikeres leszek meg boldog és minden bajom megoldódik akkor levetem magam a hídról….

Buzi horoszkóp, buzi az apám, az anyám, buzi a családom , buzi ez a helyzet és h ennyit rinyálok rajta + hozzá, buzi minden…persze hogy ez alól kivétel U. és minden hozzá kapcsolódó dolog.

 

Nah, ez van....

A bejegyzés trackback címe:

https://sosi.blog.hu/api/trackback/id/tr94558938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása