Harakiri meg egyébb nyalánkságok

Nah ne....az 567dik rublika hogy : Írja be miről szól a blogja, a címe, címe röviden, alcíme,félcíme,nicknameje, anyám tudja milye stb. Vagy egyszerűen unkreatív vagyok....

Friss topikok

  • emmácska: Tudom, néha nem segít az sem, ha írsz róla...néha még belegondolni is épp elég rossz lehet, mint l... (2008.08.12. 22:57) Blog-gyilkos
  • Nuca: Remélem a júliusod már nyugisabb :( (2008.07.06. 18:12) HULLÁMVASÚT Vol.Hogyazamocskoskúrva…
  • Nuca: :):) (2008.06.27. 22:16) Nincs kedvem írni! :P
  • Sosi: Köszönöm a bízatást, sokat segített olvasni ezeket sorokat, a következő bejegyzésem is sokkal opti... (2008.05.23. 12:15) ÖSSZEOMLÁS
  • mcdas: Szia dear Sosi! Azért, mert ez a lélek természetes tulajdonsága, hogy szeret. De míg nem vagyunk ... (2008.04.15. 21:13) Kicsit ki van velünk cseszve!

HTML

Genezis

2008.04.03. 17:34 | Sosi | Szólj hozzá!

Olyan erősen szorítom össze az álkapcsom, hogy belekönnyezek, így legalább majdnem olyan mintha sírnék, de szívemen akkora a lyuk, hogy már nem is élek, olyan régóta meghaltam, hogy elfelejtettem, nem fogtam fel egészen, csak a kezem úgy szorítom hogy hallani vélem a törő csontok robaját , mert érzem benne a kezed, érzem a valaha volt érintéseid, a szám véresre haraptam, de érzem, ott omlik szét rajta minden csók, amit valaha adtál, amit követeltem, amit mostmár késő volna kérni, amit nem akarnál már neked adni. Nézlek ebben a halott, esti, esőtől csatakos városban, ahol ülünk, hányszor ültünk már ugyanitt, és te mind szebb és szebb leszel. Tudom, hogy holnap majd nem érzem ezt, elmúlik a fél szelet kenyérre megivott sör agyzsibbasztó hatása, de az ágyam egy jégverem, a testem pedig benne csak egy halott tetem, megszeppent, megtört, néma, az a fájdalom amit érzek végtelenné lett bennem, minél közelebb van a bőröd, annál jobban tudom, hogy csak vízióm van, csak egy ködös látomásom, csak míg megyek, ne volna ott az az édes illat, az a felkavaró tömény eszencia amit mindig érzek, ami ömlik belőled, ne hajolj közel hozzám, szétreped a bőröm a kíntól, a vonzástól és taszítástól, minden ami vagy, bennem született meg és halt szétáradó halált, nálam jobban senki se tudja ki voltál, ki lehetnél és ki nem vagy. Nem kell jeleket vésetnem a testemre hogy tudjam, hogy lássam hogy bennem vagy, kitörölhetetlen sejtanomáliák csúsznak részegen érfalamban, esélytelen minden próbálkozás, nincs ellenanyag, s ha lenne se kérnék, mert minden amivé lettem az miattad van, te tettél azzá amilyen vagyok, egy életen át mint teremtményed, alkotásod létezem. Hozzád mentem, mert összeboronált minket a Sors, amíg nem figyeltünk, amíg félrepillantottam minden ami lehettem volna nélküled, már nem is létezett. S te tudod a legigazabbul, hogy ez így van, te tudod a legeslegjobban, hogy örökké 17 akarok lenni, veled eljegyezve, halottan és küszködve, gyötrő iszonyatok között mégis volt egy OTTHONOM! Benned laktam s nem érdekelt hogy huzatos, hogy beázik, hogy düledezve akármikor összeszakadhat a fejemre, mindegy mennyire fáztam, milyen sötét volt és hogy csak néha pislant fel egy kis láng, mindegy milyen messze volt mindez az élettől, milyen közel a halálhoz, azóta árnyék vagyok csak, a te árnyékod, hiába teszek meg kilométereket, mindig ugyanott vagyok, ahová érkezem, ahonnan indultam, ahol mindig vagyok..…örökké       Veled.


 


Genezis

 

Kis akkordok gördülnek szívszakasztóan remegő szempillámon
Alatta fekete folt, ahol a szemem volt, vicsorog egy megtört sanzon
Tenyerem veszélyes íze lüktető sikoltás és sósan megtört bizalom
Szorítása szívemen utolsó reményem, egy utolsó satnya sanszom.

Elhaló lélegzetek között búvó könyörtelen valóság kúszik alattam
Csikorgó haláltusa, a lidércek búgó szimfóniáit hogy többé sose halljam
Idegesen kacagva csökönyös ujjaim sósavval hiába is marattam
Roncsolt kis csonkjaim kérlelhetetlen igazságával magamra maradtam.

Volt egy repedt szélű pohár, amiből fülledt vágyú vérvörös mérget ittam
Tompa körmeimmel bézs alakomra új bánatos ívű hajlatokat rákarmoltam
Zajos szenvedélyemből egy lehulló koppanást megadóan hozzákarcoltam
S a hajnal előtti utolsó pillanat fodrozódó fekete óceánjában megmosdottam.

Buján lefoszló ámító gönceim alatt sóvárogva meztelen, éhezve fekszem
Sistergő métely kacérkodik az űrként tátongó csend szemében fesztelen
A szélén csüng valami gerjedelem félig aléltan s várja hogy felébredhessen
Ha látszódna, ahogy én meghalok, arra várnék, hogy egy angyal megmentsen.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://sosi.blog.hu/api/trackback/id/tr30409928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása