Harakiri meg egyébb nyalánkságok

Nah ne....az 567dik rublika hogy : Írja be miről szól a blogja, a címe, címe röviden, alcíme,félcíme,nicknameje, anyám tudja milye stb. Vagy egyszerűen unkreatív vagyok....

Friss topikok

  • emmácska: Tudom, néha nem segít az sem, ha írsz róla...néha még belegondolni is épp elég rossz lehet, mint l... (2008.08.12. 22:57) Blog-gyilkos
  • Nuca: Remélem a júliusod már nyugisabb :( (2008.07.06. 18:12) HULLÁMVASÚT Vol.Hogyazamocskoskúrva…
  • Nuca: :):) (2008.06.27. 22:16) Nincs kedvem írni! :P
  • Sosi: Köszönöm a bízatást, sokat segített olvasni ezeket sorokat, a következő bejegyzésem is sokkal opti... (2008.05.23. 12:15) ÖSSZEOMLÁS
  • mcdas: Szia dear Sosi! Azért, mert ez a lélek természetes tulajdonsága, hogy szeret. De míg nem vagyunk ... (2008.04.15. 21:13) Kicsit ki van velünk cseszve!

HTML

ÖSSZEÉRT A MENNY ÉS A FÖLD ...

2008.06.11. 12:13 | Sosi | Szólj hozzá!

És a kettő találkozásánál én és U. találkoztunk…
Én és U. nem hittük, hogy még lehet részünk igaz, tiszta, szenvedélyes szerelemben
Én és U. valami iszonyatos vonzerőt éreztünk egymás iránt és jóleső otthonosságot a másik mellett
Én és U. végül csodát teremtettünk…

 
Nincsenek szavaim csak könnyeim. Csak reszketek, egyszerre vagyok boldog, iszonyatos velőt rázó mámor lüktet bennem és félek hogy véget ér, hogy egy látomás volt csupán az hogy U. és én egymás karjaiba zuhanva aléltan egy puszta csóktól, egy finom simogatástól, bőrünk összeérésétől csak némán mosolyogva a másikra az egy egész Világ Lett.

Néztük egymást és a hitetlenség csillogott a szemünkben, hogy ilyen létezik, hogy ennyire tökéletes legyen a másik, minden csók, minden szó, a pillanatok amiket egymással töltünk ennyire impulzívak legyenek, hogy minden olyan legyen mint egy robbanás, egy villámcsapás, egy áradás. És mégis…megtörtént velünk, hogy ebben a borzalmas nagy világban egymásra találtunk, ölelésünk egy hazaérkezés, mosolyunk egymásra egy tiszta érzés, hogy köszönöm, köszönöm hogy itt vagy, hogy ilyen vagy és veled lehetek.

SOHA, soha de soha nem éreztem még ezt ilyen erősen de inkább azt gondolom, ilyet még egyáltalán nem is éreztem. Minden porcikája olyan ízes volt, hogy képtelenség volt megállni hogy meg ne csókoljam ahol csak lehetett, képtelenségnek tetszik hogy nem volt számunkra gondolat, se idő se semmi, ha egymáshoz értünk, csak és egyedül a másik. Borzongató, hogy őt megérinti egy áramütés, semmi félelem, kétség vagy félszegség sincs bennem, ha őt érintem mintha magamat érinteném, amit ő érez én is érzem. És nem…nem feküdtünk le egymással.

Ha valaha hittem hogy szenvedélyben volt részem, az csak azért volt mert még nem találkoztam U.-val. Minden olyan mintha ezer éve így lenne, mintha mi mindig is összetartozunk volna, csak elfelejtettük, csak még nem tudtuk. Nem tudom, nem vagyok rá képes, hogy elhiggyem hogy hazudik, hogy ez csak egy ámítás, egy hazugság. Mert a szemébe nézek és látom az ujjongó örömöt, a hitetlenséget, a kérdéseket és valami meleg bizsergést, a szeme simogat engem, felfalja alakom, arcom látványát, ahogy én az övét, hát hogy lehetne az a pillantás egy hazugság?

Nem tudom elmesélni, hogy ez a két nap milyen kevés volt, milyen szívszorítóan rövid és mégis ha egymásra nézünk és mosolyogunk nem számít hogy nyár van hogy ő nem itt lakik, s a sulinak vége. Mert nem kellett hozzá kimondott szó, ígéret vagy fogadalom hogy tudjuk, hogy ez az érzés áthidalja az időt, a teret és egyé olvaszt minket. Amikor a vonat elment és már nem láttam ahogy integet, a szívemet hasogatta az elevenembe vágó érzés, hogy milyen félember vagyok így. De  erősebb vagyok akár egy hegyorom, akár egy jégszikla, akár a legnemesebb acél, felemelt fejjel várom hogy visszajöjjön, mert a léte, szavai és szeretete mindennél keményebbé edzett.

Megérkeztem, megtaláltam és többé el nem engedem. Várom, ameddig vissza nem jön és várom ameddig újra és újra vissza nem jön hozzám. Várom akármeddig. Mert ennél sose volt semmi gyönyörűbb mint ő és mindaz ami kettőnk között született …

A bejegyzés trackback címe:

https://sosi.blog.hu/api/trackback/id/tr50514515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása