Harakiri meg egyébb nyalánkságok

Nah ne....az 567dik rublika hogy : Írja be miről szól a blogja, a címe, címe röviden, alcíme,félcíme,nicknameje, anyám tudja milye stb. Vagy egyszerűen unkreatív vagyok....

Friss topikok

  • emmácska: Tudom, néha nem segít az sem, ha írsz róla...néha még belegondolni is épp elég rossz lehet, mint l... (2008.08.12. 22:57) Blog-gyilkos
  • Nuca: Remélem a júliusod már nyugisabb :( (2008.07.06. 18:12) HULLÁMVASÚT Vol.Hogyazamocskoskúrva…
  • Nuca: :):) (2008.06.27. 22:16) Nincs kedvem írni! :P
  • Sosi: Köszönöm a bízatást, sokat segített olvasni ezeket sorokat, a következő bejegyzésem is sokkal opti... (2008.05.23. 12:15) ÖSSZEOMLÁS
  • mcdas: Szia dear Sosi! Azért, mert ez a lélek természetes tulajdonsága, hogy szeret. De míg nem vagyunk ... (2008.04.15. 21:13) Kicsit ki van velünk cseszve!

HTML

Krízises parametamorfózis

2008.10.09. 13:27 | Sosi | Szólj hozzá!

Egyész életemben arra vártam, azt akartam, hogy romokba hulljon a világ "normális" rendje, hogy elpuszutuljon ez az egész mocskos nagy ámítás, ami az életünket körülveszi, egyszerűen SZABAD akartam lenni, szabad, szabad minden konvencióktól, mocskosul szerettem volna nem itt létezni, ha jött volna egy meteor, egy baszott nagy űrhajó, bármi, akármi, ami megsemmisíti azt a világot, amit addig ismertem és amiben fel kellett nőnöm. Ha néztem nem azt látta a szemem, ami előttem volt, hanem ami lehetett volna, azt hallottam és azt akartam érezni, hogy egyszer már nem ott vagyok, ahol addig és nem úgy ahogy addig. Érhetetlen zagyvaságnak tűnik de én LÉLEGEZTEM! Levegőt akartam kapni, teret, folyton úgy üvöltött bennem minden h majd belehasadtam...gyógyszerfüggő, alkoholista, morbid lénnyé töpörödtem a folytogató vágyaim alatt és megsemmisülten pihegve sírtam, de hittem benne hogy egyszer majd MEGTÖRTÉNIK.És leírtam, hosszú hosszú sorokbna kígyóztak a gondolataim, érzéseim, hiteim és terveim, valott és titkos szenvedélyeim, szerelmeim, bőrhasogató gyűlöleteim, minden, minden ami emberben benne lehet és csak úgy tünököltem tőle, lázasan ragyogott a szemem és bűvöletbe vontam nem egy embert az egzaltált személyiségemmel.

ÉS Most?

CSend van, morbid hallgatás. Amióta szerelmes vagyok, egy árva kibaszott sort se írtam! De ami ennél még szarabb, hogy nem is hiányzik. Nem vagyok kétségbe esve, nem gondolok rá. Múltkor akartam írni és nem ment. Nem bántot! Nem lettem ideges!

Végül komolyan elgondolkodtam, hogy akkor most meghalt bennem valami? Már nem vagyok ugyanaz?

Bassza meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://sosi.blog.hu/api/trackback/id/tr12705019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása