Harakiri meg egyébb nyalánkságok

Nah ne....az 567dik rublika hogy : Írja be miről szól a blogja, a címe, címe röviden, alcíme,félcíme,nicknameje, anyám tudja milye stb. Vagy egyszerűen unkreatív vagyok....

Friss topikok

  • emmácska: Tudom, néha nem segít az sem, ha írsz róla...néha még belegondolni is épp elég rossz lehet, mint l... (2008.08.12. 22:57) Blog-gyilkos
  • Nuca: Remélem a júliusod már nyugisabb :( (2008.07.06. 18:12) HULLÁMVASÚT Vol.Hogyazamocskoskúrva…
  • Nuca: :):) (2008.06.27. 22:16) Nincs kedvem írni! :P
  • Sosi: Köszönöm a bízatást, sokat segített olvasni ezeket sorokat, a következő bejegyzésem is sokkal opti... (2008.05.23. 12:15) ÖSSZEOMLÁS
  • mcdas: Szia dear Sosi! Azért, mert ez a lélek természetes tulajdonsága, hogy szeret. De míg nem vagyunk ... (2008.04.15. 21:13) Kicsit ki van velünk cseszve!

HTML

Grrrwwrwrwrgggggrrrrrwrwrw

2008.03.21. 11:07 | Sosi | Szólj hozzá!

Fáradt és beteg vagyok, meg állatira de nagyon dühös és elkeseredett és már megint bassza meg az egész...

Reggel csodás Anyám csodás szeretetét élveztem megint, konkrétan leordibált hogy nem tud eltartani, mért nem értem meg, miért nem foglalkozom vele, menjek már el dolgozni. Erre nem mondtam semmit. Annyit tudtam volna csak ha lett volna kedvem beszélni, hogy azért nem mert nem fogok az ő idióta, felelőtlen döntése miatt robotolni. Kabja be, rugjon ki, nem érdekel, besokaltam. Komolyan majd fel robbanok, remeg az kezem az idegtől, legszívesebben üvöltenék és sírnék és megszünnék létezni, gondolkodni. Ez az egész ennél már csak rosszabb lesz, érzem, tudom. El kellett volna menni koleszba, akkor nem lett volna ez a probléma, de persze akkor arról lebeszéltek. Anyám álláspontja a héten meg az volt, hogy : "Tavaly kellett volna hogy kirugjalak." Köszönöm.

Szemernyi szikrát se érzek a létezésre való vágyból, szemernyit se látok magam előtt a jövőben, csak nagy ürességet, semmit. Nagyon vidám...jah, állati klassz.

Zolitól elhatárolni magam nehezebb mint hittem. Jobban össze kell szorítanom a fogam mint hittem. Senki nem fog ebből a káoszból, ebből a szarból kihúzni.
Csak egy lépés a teljes kétségbeesés, csak egy lépés az összeomlás, nekem mindig csak egy lépés, egy lépéssek táncolok az élet iszonyatai és boldogságai között. De én is csak ember vagyok és egyeszerűen elfáradok..

A bejegyzés trackback címe:

https://sosi.blog.hu/api/trackback/id/tr22390601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása