Harakiri meg egyébb nyalánkságok

Nah ne....az 567dik rublika hogy : Írja be miről szól a blogja, a címe, címe röviden, alcíme,félcíme,nicknameje, anyám tudja milye stb. Vagy egyszerűen unkreatív vagyok....

Friss topikok

  • emmácska: Tudom, néha nem segít az sem, ha írsz róla...néha még belegondolni is épp elég rossz lehet, mint l... (2008.08.12. 22:57) Blog-gyilkos
  • Nuca: Remélem a júliusod már nyugisabb :( (2008.07.06. 18:12) HULLÁMVASÚT Vol.Hogyazamocskoskúrva…
  • Nuca: :):) (2008.06.27. 22:16) Nincs kedvem írni! :P
  • Sosi: Köszönöm a bízatást, sokat segített olvasni ezeket sorokat, a következő bejegyzésem is sokkal opti... (2008.05.23. 12:15) ÖSSZEOMLÁS
  • mcdas: Szia dear Sosi! Azért, mert ez a lélek természetes tulajdonsága, hogy szeret. De míg nem vagyunk ... (2008.04.15. 21:13) Kicsit ki van velünk cseszve!

HTML

Villám

2008.02.22. 15:11 | Sosi | Szólj hozzá!

Édes megváltás, édes halál, édes a szája, nyelve simogató, a keze pedig őritő forró ahogy a hátamra csúszik és a nyaka íze olyan mint a manna, sose senkié nem volt még ízesebb, belekönnyeztem a szigorú tekintetébe ahogy húsos száján kibuggyantak a szavak: Szeretnélek most magamhoz felvinni és szeretkezni veled, de nem teszem meg. De én akartam, a számba venni édes húsának minden darabkáját, nyeldesni magamba ízeit, végigtapogatni hajlatait, fuldokoltam a keze alatt, finom szája ahogy nyakamra, dekoltázsomba siklott, sikítani lett volna kedvem, a mámor olyan részeggé tett, hogy alig álltam a lábamon, de ott volt h foghassam a kezét és simíthassam az arcát, ez egy végzetes szerelem, megint, Norbi, magas tisztaságával, eszményi kis kunkorokban omló szőkésbarna hajával, csontos, karakteres arcával, lenyűgöző jóképű, lenyűgöző kölök, a szeme meleg mint egy forró tea, a mosolya meg végtelenül csibészes, ki a fene tud ennek ellenállni? És árasztja magából a hányaveti gondtalanságot és amiket mond mindig nevetésre ingerel, jókedvű leszek és pajkos én is, forró és igazi.

Rettegek tőle, igen, félek hogy bántani fog, ahogy azték is bántott, iszonyat zubog az ereimben, meg fog sebezni, meg mint azték, mert hagyom, mert nekem ő első pillantásra egy szerelem, egy végzetes szerelem benne minden porcika számomra, s ez magában hordozza a katasztrófát, tudom, de ellenállhatatlan, magával ragadó hév ég bennem, mostmár megállíthatatlan minden, mostmár ezerrel szállguldok a tragédia felé és közben nevetek és sírok, ahogy ellep ez a kéjes érzés, hogy ahogy nézel, ahogy nézel Norbi, életre keltem…

A bejegyzés trackback címe:

https://sosi.blog.hu/api/trackback/id/tr17349961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása